30 Mayıs 2014 Cuma

Saksı Boyama

Çirkin renkli, plastik saksılara hiç tahammülüm yok. aşırı sinir oluyorum :) Plastik de olsa neden şöyle güzel duran tasarımlar yapmıyorlar ki! Neyse işte, sonuç olarak evdeki tüm plastik saksıları boyamayı kafaya koydum, iki tanesi şu şekilde oldu:


Saksılar plastik olduğu için parlak yüzeyler için kullandığım cam-seramik boyasını kullandım. İki saksının da zeminini tampon yapa yapa kırık beyaz renkli boya ile boyadım.




Yıldız şablonu ile çam ağacı olan saksının üzerine küçük yıldız desenleri yaptım. Desenleri yine cam-seramik boyası ile boyadım.


Fesleğenin olduğu saksı kendinden çizgiliydi, çizgilerin bazılarını yine cam-seramik boyası ile sarıya boyadım. Bunu yaparken düz çizgiler olması için kağıt banttan yardım aldım.
Boyaları kuruduğunda saksıları 2-3 kat cilaladım.




Ben bu saksıları çok sevdim ♥


8 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok şirin olmuşlar : )

Unknown dedi ki...

Çok sevimliler:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
küçük mucizeler dükkanı dedi ki...

bence harika olmuşlar benim de yakın zamandaki projelerim içinde bu saksılara el atmak var :) paylaşımınız için teşekkürler :)

küçük mucizeler dükkanı dedi ki...

Sezin dedi ki...

Herkese çok teşekkür ederim, siz de deneyin, boyamak basit ve eğlenceli ♥

Unknown dedi ki...

saksılar çok hoşuma gitti, evdeki saksıların değerlenmesi ve çiçekleri ordan oraya taşımamak için çok iyi fikir...deneyeceğim.elinize sağlık

Sezin dedi ki...

@trişkadanağmeler prodakşın gerçekten deneyin, çok eğlenceli. Hala saksıları neden iğrenç renkli plastikten yaptıklarını anlamıyorum :)